☉ Arrigorriaga
Arnatz Puertas: «Pertsonaren inguruko hausnarketak mundua ikusteko modua aldatzen du»
Arnatz Alvarez Puertas arrigorriagarrak txikitatik izan du garbi aktore bihurtu nahi zuela. AUX lanarekin Santurtziko Zine Jaialdiko Zilarrezko Raspa irabazi ondoren, badirudi 21 urteko gaztea bide zuzenetik dabilela
Artearen definizio baten bila hasiz gero, artista bezainbeste erantzun izango genuke. Gaurkoan Arnatz Alvarez Puertasekin elkartu gara, 21 urteko Arrigorriagako aktorearekin, artearen esanahi horren bila. Gizonezko aktore onenaren saria irabazi berri du Santurtziko Zine Jaialdian eta baita Zilarrezko Raspa ere, berak zuzendu eta interpretatutako AUX lanagatik. Sarien atzean, ordea, gazte honen ibilbidea eta bizipenak daude, pasioak indarrez bultzatutakoak. Arteak gizaki bihurtzen du Arnatz, eszenatokiaren eta kameraren aurrean.
Zein izan zen txikitan artearekin izan zenuen lehen harremana? Txikia nintzela nagusitan zer izan nahi nuen galdetzen zidatenean, erantzuna artearekin lotuta zegoen beti nire kasuan. Hala ere, aktore izan aurretik rockeroa izan nahi nuela esaten nuen. Nire etxean oso ohikoa zen musika asko entzutea eta larunbat goizak egongelan dantzatzen igarotzen genituen. Oroitzapen eta argazki ugari ditut, gezurrezko gitarra bat eskutan rockeroarena egiten.
Jada une horretan umea nintzela, zeozer neukan barruan artearen mundura deitzen ninduena. Bigarren Hezkuntzako 5.mailan antzezlan bat egin genuen eta protagonistaren papera egokitu zitzaidan. Horrela, “Lan baten bila” deitzen zen obra horretan aurkitu nuen nire pasioa eta argi eduki nuen nire burua aktore gisa ikusten nuela. Agian, artearen kontzeptua bera ez zen gogoan neukan zerbait, baina grina hori azalekoa izan da beti.
Grina hori errealitate bihurtzeko zein pauso eman zenituen? 14 edo 15 urte nituen Artebiko arte eszenikoetako eskolak eskaintzen zuen formakuntza hasi nuenean. Bertan, aurretik osatutako talde bat zegoen, gutxienez pare bat urte zeramatzana eta hasieran nire burua kokatu behar izan nuen. Dena den, nire adina ez zen inoiz arazo bat izan, askotan txikitatik antzerkiaren munduan hasitako jende hori da aktore izatearena hobby gisa izaten duena. Nik argi nuen hori ez zela nire kasua eta geroztik beti saiatu naiz nire burua lanpetuta mantentzen, beti egon naiz “lan baten bila” eskolako antzezlanean bezalaxe.
Adin horretan hasi zenuen batxilergoa. Nolakoa izan da zure ibilbidea ikasketei dagokienean? Artebin emandako lehen pauso horiek Ibarrekolandako arte eszenikoetako batxilergoarekin bateratu nituen. Bihotzez gomendatzen dut bide hau hartzea, asko ikasten baita, antzerkiaren beraren inguruan eta baita lan taldearen funtzionamenduaren, lankideekin partekatzearen eta enpatiaren inguruan ere. Bi urte horiek bukatu nituenean Dantzertira joatea erabaki nuen, goi mailako arte dramatikoko Euskadiko eskolara eta aldi berean, Pabelloi 6ko konpainiako kide bihurtu nintzen. Geroztik antzezlan ugaritan parte hartzeko aukera izan dut: lehena Ramon Bareak zuzendutako ‘Ubu rey de las finanzas’ izan zen eta ostean ‘Todo saldrá bien’ eta ‘Rey desnudo, chico muerto’ obretan parte hartu dut, azken hau Iñigo Coboren zuzendaritzapean. Ikus entzunezko munduan ere ibili naiz; besteak beste, Netflixeko ‘Intimidad’ telesaila da agian proiekturik aipagarriena.
Orain Dantzertiko 4.mailan nago eta aldi berean proiektu ezberdinak burutzen ari naiz: alde batetik, telesail bat grabatzeko prozesuan nago eta, bestetik, hurrengo urteko otsailean estreinatuko den Arriagako produkzio batean nabil, ‘La lucha por la vida’, Ramon Bareak zuzendua. Mikel Losada, Itziar Lazkano eta Olatz Ganboa bezalako antzezleekin partekatuko dut eszenatokia.
Zer iritzi duzu egungo gazteriarentzat Euskal Herrian dagoen ikus-entzunezko formazio eskaintzari buruz? Oraintxe bertan bai ikasteko eta bai lan egiteko aukera asko daude eta horren atzetik Dantzerti bezalako goi-mailako eskola batzuen lana dago, bizitza laburra duen arren, garapen handia izan duena artearen sustatzaile gisa. Aukerak, beraz, badaude, Dantzerti ez baita eskola bakarra eta, gainera, jende ikaragarria dago gure artean. Antzezlan, sail eta pelikula asko aurrera eramateko proiektu asko azaleratzen ari dira, oso material indartsua baitago Euskal Herrian. Grabatzeko oso leku erosoa da, txikia, baina baliabide handikoa eta aktore eta profesional bikainak daude, behar bezala balioesten ez diren arren.
Gaur egun artisten lanbidearekiko mesprezu hori mantentzen dela uste duzu? Ideia hori badago gizartean, baina egia eta gezurra da aldi berean. Aktorearen bizitza zinemara mugatzen dugu askotan eta proiektu asko daude hortik kanpo, antzerkia, produkzio txikiak, iragarkiak, kaleko antzezlanak etab. Gainera, antzezle izatea ez da aukera bakarra, ikus-entzunezko munduaren barnean lanpostu gehiago baitaude. Aktore izateak beste esperientzia eta ikuspuntu batez hornitzen zaitu, berezia den zerbait sortzeko gai bihurtu zaitzakeena. Bide hau hautatzea lana da, bai, polibalentea izatera behartzen zaituelako eta gaitasuna izan behar duzulako moldatzeko eta etengabe ikasten egoteko. Horrez gain, kontuan hartu behar da ez dela lan erregular bat eta batzuetan gustatzen ez zaizkizun eskaintzak onartzeko beharra daukazula.
Erronkaren alderdi hori kontuan hartuta, erabaki horrek merezi izan duela pentsatzen duzu? Hautu konplexua da, baina merezi du benetan. Imajinatu grina hori duzula, ideia hori daukazula, gogo hori barnean daukazula, baina badaezpada ere zure buruari ezetz esaten diozula. Bizitza bakar bat daukagu eta zerbaitek interes hori pizten badizu eta beldurrak bultzatuta ez baduzu egiten, probatu ez izanak barrua jango dizu betirako. Nire aholkua nahi duzun hori probatzea da eta ondo ateratzen ez bada, beti izango duzu aukera beste irtenbide batzuk bilatzeko. Dantzertin sartu ginenok, adibidez, pixka bat galduta geunden eta gaur egun bertatik aterako gara gure buruaz askoz gehiago jakinda.
Nola bizi izan duzu zure herritik, nolabait, atera eta inguru ezberdin batera ohitzeko prozesua? Nire bidaia edo bidea ezin dut inorenarekin alderatu eta, beraz, erantzuna ez da argia, bakoitzak bere bizitzako bidea du eta niri hau egokitu zait hasieratik argi nuelako zer ibilbide jarraitu nahi nuen. Nire etorkizunaren galdera agertu orduko, erantzuna agerikoa zen eta zentzu horretan badakit zorte handia izan dudala. Nire bidaia honetan beste batzuen ahotsa entzuten eta haien errealitateak ezagutzen ikasi dut bereziki. Horrek nire burua ezagutzen eta horrekin batera ni hori nagusitzen eta hobetzen lagun dit. Izan nahi dudan pertsona hori bihurtzeko bidean nago. Guztiok gaude bide horretan, baina nik askok baino zalantza gutxiago eduki ditut ezagutu dudan jendeak eskaini didan argitasunagatik.
Nire lanean, gainera, zehazki pertsonen inguruan sortzen da guztia, nire lana da pertsonak analizatu, ulertu eta haragitzea, pertsonaiei bizia eta ahotsa eman ahal izateko. Pertsonaren inguruko hausnarketa horrek mundua ikusteko modua aldatzen du.
Nolakoa izan da Netflix bezalako plataforma bateko errodaje batean egotea? Oso talde langilea eta jatorra zen eta haiekin gutxi grabatu nuen arren, hilabeteak igaro baitzituzten lanean, oso eroso sentitu nintzen sortu zen familia horretan. Oso grabazio hazia izan zen, pazientzia handikoa eta ideiak argi eta garbi zituen ekipo batek osatua. Langile guztiek zuten esperientzia eta gizatasuna aipagarriak dira.
Nire eszenak Yune Nogueirasekin izan dira eta erraza izan da kameraren aurrean batera jardutea. Set-a Patricia Lopez Arnaizekin konpartitu nuen eta interpretazioari buruz hitz egiten aritu ginen, antzerkiaren eta alor audiobisualaren artean zeuden ezberdintasunei buruz eztabaidatuz, eta izugarria izan zen bakoitzaren perspektibak partekatzea. Elkarrizketa hori nire barnean gorde dut, ikasgai aberasgarri bat bezala.
Interpretatzen dituzun paperei dagokienean, gauza jakin batean sailkatuta edo mugatuta amaitzeko beldurrik badaukazu? Publiko orokorrak gehien ikusi dituen proiektuetan egia da mutil harroarena egin izan dudala gehienetan; zentzu horretan agian, bereziki zineman eta telesailetan, nolabait ideia horren barnean ibili naiz. Nire hurrengo papera ere horrelakoa izango da. Antzerkiaren munduan, berriz, ez zait hori gertatzen eta badakit paper oso ezberdinak egin ditzakedala eta egingo ditudala, eta zentzu horretan ez dut beldurrik. Eszenatokiaren gainean komedia zein drama landu ditut eta testuinguru guztietan sentitu naiz eroso.
Zure esku balego, zer paper mota egitea gustatuko litzaizuke? Orokorrean zorte handia izan dut zentzu horretan, paper bat egin nahi izan dudan bakoitzean nire nahia bete dut. Ni gehien betetzen nauten paperak erronka handiena planteatzen dutenak dira. ‘Rey desnudo y chico muerto’ obran neukan pertsonaia guztiz ulertzea eta oreka bat topatzea kostatu egin zitzaidan, arlo ugari landu behar izan nituen pertsonaia, testua eta erlazioak ondo azaleratzeko. Hobetzeko aukera dago beti eta hori da nire eguneroko lana. Rol bakoitzak alderdi ezberdin bat erakusten dit eta oso onuragarria da bai nire aktore formakuntzarako eta baita ni horren sorkuntzarako ere. Prozesu horren barnean, antzezten dudan bakoitzean gauza berri bat ikusi eta aplikatzen dut.
Zure burua zuzendari edo gidoilari gisa ikusten duzu gaur egunean edo etorkizunean? Bai, uda honetan bertan film labur bat idatzi, zuzendu eta antzeztu dut eta nahiko harro nago lortutako emaitzarekin. Zuzendariaren papera oso deigarria iruditzen zait, beti izan baitut ikuspuntu sortzaile hori aktore naizenean ere. Testu bat irakurtzen dudan bakoitzean, ezinezkoa egiten zait proposamenen bat ez irudikatzea. Gainera, Dantzertin zuzendari izateko zenbait erreminta eman dizkidate eta jakin-min horri jarraituz, etorkizunean zerbait gehiago zuzentzea gustatuko litzaidake.
Antzerkia eta zinema landu dituzu; baten batek lapurtu du zure bihotza? Biak dibertigarriak iruditzen zaizkit eta horregatik ez naiz bakar batean geratu. Bakoitzak bere ezaugarri bereizgarriak ditu, antzerkian denbora gehiago egoten gara entseguekin, eta pertsonaia bat sortzeko eta gainerako aktoreekin harreman bat sortzeko aukera daukagu egunero. Amaieran, ordea, bi ordu eta erdian bukatzen da obra, eszenan zaude etengabe eta publikora eta aktoreetara murrizten da guztia.
Egia da zinemak beste interpretazio modu batzuk lantzeko aukera ematen duela, intimoagoa izan daitekeen zerbait dauka eta alderdi horrek antzezteko estiloa aldatzen du. Zineman ere oso matiz bereziak lortu daitezke, begiradak, keinuak, isiluneak eta xuxurlak. Horrez gain, aktoreak ez daude bakarrik, jende asko dago kameraren eta grabazioaren antzean lanean. Adibidez, interpretazioa muntaian asko aldatu daiteke, aktoreak eszena bat modu batean egin dezake edo isiltasun mota bat aukera, baina muntaia egiteko orduan dena aldatu daiteke. Azkenean edizioak, soinuak, musikak eta koloreak interpretazioak bezainbesteko eragina dute amaierako emaitzan.
Nolakoa da zure burua pantaila handian ikustea? 16 edo 17 urte nituen lehen aldiz esperientzia hori izan nuenean, baina geroztik gogoz saiatu naiz egin dudan guztia aztertzen. Askotan konplikatua da gure burua ikustea, era gogor batean epaitzen dugulako, baina ariketa hau egitea ezinbestekoa da. Epaitu gabe analizatuz, akatsak eta alderdi positiboak antzeman daitezke eta hurrengo batean hobetu beharrekoa zer den identifikatu. Azken finean ez dut formakuntza handirik izan kamera aurreko interpretazioan eta, ondorioz, nire kabuz egiten dut probatuz eta huts egiteetatik ikasiz.
Aurretik aipatu duzu Euskal Herrian proiektu asko daudela, baina, inoiz pentsatu duzu kanpora joatea? Ikusiko dugu. Hemen oraindik aukera asko daude lan egiteko eta nire etxea hemen dago oraintxe bertan. Bestalde “Intimidad” adibidez Euskal Herriko proiektu bat da, baina internazionala da aldi berean. Gaur egunean gure etxetik mundu guztira heldu daiteke. Aukera horiek ezagutu ahal izateko, Loinazeko ordezkarien laguntza dut eta horrela, casting nazionalen berri izaten dut. Batzuetan gauzak ez dira aurrera ateratzen, baina ez ditut inoiz kanpora ateratzeko ateak ixten.
Nola bizi izan dituzu casting prozesuak? Ikus-entzunezko munduan hamaika proiektu egiten dira eta castingetan jende askorekin frogatzen dute eta askotan ezetza jasotzen duzu. Erantzun negatiboa kudeatzeko ariketa bikaina da hori. Batzuetan sekulako lana egiten dugu proposamen bat sortzeko eta denbora hori eta castinga egiten den lekurako garraioa ez dira ordainduak. Hala ere, asko ikasi dut esperientzia hauetan eta nire burua ikustera behartu naute. Testu ezberdinak lantzen eta autonomiarekin jarduten hasteko eskola bikaina izan daitezke, baina baita proiektuen zati gogor eta desatsegina ere.
Zer da artea zuretzat? Behin nire bikoteak liburu bat erakutsi zidan eta bertan artearen definizio nahiko aproposa aurkitu nuen, nire hitzek baino hobeto deskribatzen dutena: Gizakia da biziraupenarekin zerikusirik ez duten beharrak sortzen dituen animalia bakarra. Artea alferrikakoa da, baina, aldi berean, horrek bihurtzen gaitu gizaki. Ez da nahikoa geure burua elikatzea, janariaz gozatu behar dugu; ez da nahikoa hotzetik babestea, identifikatzen gaituzten jantziekin jantzi behar dugu; ez da nahikoa etxe bat izatea, eta, horretarako, hainbat forma, lerro eta koloretako eraikinak egin behar ditugu. Beraz, behar hutsari eransten zaion guztia artea da.
☉ Arrigorriaga
ZEOZ programak Arrigorriagako gazteen osasun mentalaren lanketa integrala egitea du helburu
Hurrengo saioak Arrigorriagako Edurne Garitazelaia kultur etxean eta Abusuko Zentro Soziokulturalean antolatu dituzte
Joan den urtarrilaren 13an martxan ipini zuten ZEOZ programa Arrigorriagan helburu nagusi batekin: mugikorraren auziaren eta gazteen osasun mentalaren lanketa integrala egitea, gurasoei tresna emozional eta gaitasun digitalak bermatuz .
Programa honek tresna emozional eta gaitasun digitalak bermatzen dizkie belaunaldi berriei, nerabeei eta baita hezitzaileei ere etorkizun osasuntsuagoa eraikitzeko.
Horretarako sei prestakuntza saio antolatu dituzte guztira Arrigorriagan: lau herrigunean eta beste bi Abusun: “Prestakuntza-saioak talde bakoitzaren ezaugarri eta beharrizanetara egokituko dira. Hala ere, izaera berdina dute guztiek. Hasierako saioan praktika ulertu eta egoki aplikatzeko funtsezkoa den neurrian azalduko dute hizlariek ezagutza”, azaldu dute udal ordezkariek.
Arrigorriagako Udala: “Prestakuntza-saioak talde bakoitzaren ezaugarri eta beharrizanetara egokituko dira”
Ekintzetara igarotzeko, eskura dauden erantzun, tresna, ohitura eta irtenbide posibleak landuko dituzte: “Izan ere, programak praktikan jarri nahi du ardatza. Saioetara bertaratzen direnek oinarrizkoa eta beharrezkoa den ezagutza jasotzeaz gain, etxera eraman ditzaketen proposamen eta tresna eraginkorrak jasoko dituzte, ondoren beraiek egokien deritzoten moduan seme- alaben heziketan erabili ahal ditzaten”.
Prestakuntza saioak joan den urtarrilaren 13an hasi ziren eta egun hauetan herrigunean antolatzen ari dira: urtarrilaren 20 eta 21ean Edurne Garitazelaiako Azokea aretoan antolatu dituzte, eta hortik aurrera programa Abusura igaroko da.
Martxoaren 3 eta 4an Abusuko Zentro Soziokulturalean egingo dituzte prestakuntza saioak eta bi orduko iraupena izango dute: 18:00etatik 20:00etara. Geratzen diren prestakuntza saioetan parte hartzeko Arrigorriagako Udalarekin harremanetan ipini beharko dira interesdunak.
Egutegia | ZEOZ Arrigorriagan
Urtarrilak 13, astelehena
18:00 Arrigorriagako Udala, Erakusketa gela
Urtarrilak 14, asteartea
18:00 Arrigorriagako Udala, Erakusketa gela
Urtarrilak 20, astelehena
18:00 Edurne Garitazelaia, Azokea aretoa
Urtarrilak 21, asteartea
18:00 Edurne Garitazelaia, Azokea aretoa
Martxoak 3, astelehena
18:00 Abusuko Zentro Soziokulturala
Martxoak 4, asteartea
18:00 Abusuko Zentro Soziokulturala
☉ Arrigorriaga
Arrigorriagako adinekoen egoitza egoiliarrek bizi duten arazoari konponbidea emateko prest agertu da
Zentroko Zuzendaritzatik nabarmendu dute “langileekin eta Enpresa Batzordearekin bat datozela planteatutako gaiei heltzeko”
Arrigorriagako adinekoen egoitza kudeatzen duen Domus VI taldea bertako egoiliarren eta talde osoaren beharrei erantzungo dien konponbideak bilatzeko prest agertu da.
Izan ere, azken asteetan Arrigorriagako adinekoen egoitzaren egoerak okerrera egin duela iragarri zuten ELA sindikatutik. Ondorioz, duela egun batzuk Arandia egoitzako langileak eraikinaren aurrean elkartu ziren lanean pairatzen ari diren “segurtasun eza” salatzeko.
Arazo guztien artean eskularruak bezalako lanerako materialak edo garabiak eta aldagelak “egoera txarrean” daudela azpimarratu dute sindikatutik. “Era berean, soldatak atzerapenarekin ordaintzen dira, ez dira lan egindako jaiegunak ordaintzen eta ezin dira hartu”.
Azken egunetan gertatu diren mobilizazioak direla eta, egoitzatik azaldu dute zentroaren lehentasuna bertako egoiliarren eta bertako langileen ongizatea bermatzea dela: “Zentroko Zuzendaritzatik nabarmendu nahi dugu langileekin eta Enpresa Batzordearekin bat gatozela planteatutako gaiei heltzeko”, azaldu dute enpresatik. “Aurreko bilerei dagokienez, egoiliarren eta talde osoaren beharrei erantzungo dieten konponbideak bilatzeko elkarrekin lan egiteko konpromisoa berresten dugu”.
“Aurreko bilerei dagokienez, egoiliarren eta talde osoaren beharrei erantzungo dieten konponbideak bilatzeko elkarrekin lan egiteko konpromisoa berresten dugu”
Sektore soziosanitarioak dituen erronkak ulertzen dituztela gehitu dute, “bereziki langileen kontratazioari dagokionez, eta txanda egokiak eta kalitatezko arreta bermatzeko ahaleginean jarraitzen dugu”.
Horiek horrela, “modu garden eta kolaboratiboan” lan egiteko jarraitzeko prest daudela azaldu dute egoitzatik.
☉ Arrigorriaga
Arrigorriagako Arandia adinekoen egoitzako egungo lan baldintzak salatu ditu ELAk
Sindikatuak langile eta material faltaren egoera larriagotu egin dela salatu du eta arrisku psikosozialak ebaluatzeko txosten bat eskatu dio enpresari
Sindikatuaren arabera, azken asteetan Domus VI taldearn Arrigorriagako adinekoen egoitzaren egoerak okerrera egin du. Arandia egoitzako langileak eraikinaren aurrean elkartu ziren atzo lanean pairatzen ari diren “segurtasun eza” salatzeko.
ELAk salatu du langile faltak eragin duen arazoa “konpondu gabe” jarraitzen duela: “Bajak eta oporrak ez dituzte ordezkatzen eta ez dute neurririk hartzen lan osasunaren arloan”, azaldu dute sindikatuko ordezkariek. “Errespetu faltak eta zuzendaritzaren eguneroko presioa bertan jarraitzen dute oraindik”.
Arazo guztien artean eskularruak bezalako lanerako materialak edo garabiak eta aldagelak “egoera txarrean” daudela azpimarratu dute. “Era berean, soldatak atzerapenarekin ordaintzen dira, ez dira lan egindako jaiegunak ordaintzen eta ezin dira hartu”.
ELA: “Ez da aurrerapausorik eman; are gehiago, salatu dute langile eta material faltaren egoera larriagotu egin dela azken aste hauetan”
Iazko abendu amaiera bilera izan zuten enpresako zuzendaritzarekin eta baita lurraldeko zuzendaritzarekin eta bertan beren lan eskubideak errespetatzeko eskatu zieten berriro ere: “Ez da aurrerapausorik eman; are gehiago, salatu dute langile eta material faltaren egoera larriagotu egin dela azken aste hauetan”, azaldu dute ELAtik. Ondorioz, arrisku psikosozialak ebaluatzeko txosten bat eskatu dio enpresari.
Egoerak berdin jarraitzen badu mobilizazioekin jarraituko dutela iragarri dute sindikatutik.
Bilerak Udalarekin
Iazko urtarrilean, adinekoen zentroko erabiltzaileen senideek atzemandako gorabehera batzuk salatu zituzten eta horren haritik Foru Sailak expedientea zabaldu zion Arrigorriagako egoitzari, hilabete hartan bertan.
Hainbat “akats” ikertu zituzten orduan: langile falta, otordu eskasak eta gabezia teknikoak, besteak beste. Espedientearen haritik hainbat “gabezia” ikertu ziren zentroan, erabiltzaileen senideek beraiek ipinitako salaketetatik abiatuta.
Arrigorriagako Udalak, gorabehera hauen berri izan zuen lehen momentutik bat egin zuen erresidentziako erabiltzaileekin. Izan ere, Egoitza kudeatzeko ardura berez Bizkaiko Foru Aldundiari dagokio, baina Arrigorriagako gobernu taldeak adinekoen zentroko erabiltzaileen senideekin konpromisoa hartu zuen beren kezkak Foru Aldundira helarazteko, egoerari irtenbidea emateko.
Espedientea zabaltzearen jatorria erabiltzaileen senideen kexak, horiek azaleratzeko sinadura bilketa eta ondorioz gobernu taldeak Bizkaiko Foru Aldundiko ordezkariekin otsailean zehar izandako hainbat bileren ondorio zuzena da.
☉ Arrigorriaga
Maialen Sanchez arrigorriagarrak urrezko domina eskuratu du Taekwondoko Bizkaia kopan
Garrikoko kirolariek zortzi domina eskuratu dituzte joan den asteburuan, Miribillan
Bizkaia Kopako lehen edizioa antolatu zuten joan den asteburuan Bilboko Miribilla estadioan eta bertan Arrigorriagako CD Taekwondo Garrikoko 14 kirolarik hartu zuten parte. Guztira 8 domina eskuratu zituzten Arrigorriagakoek.
Maialen Sanchezek urrezko domina irabazi zuen 63kgko junior kategorian; Naroa Ballesterok, Izei Intxaurragak, Adriana Andresek eta Lur Guerrak zilarrezkoak; Markel Garciak, Aitzol Portugalek eta Jon Ander Urdak brontzezkoak.
Bizkaia Kopako lehen edizio honetan Espainia, Frantzia eta Portugaleko taldeak iegon dira.
☉ Arrigorriaga
Niere bandak kontzertua eskainiko du Arrigorriagan, Kallejeros Pajeros zikloan
Kontzertua urtarrilaren 25ean izango da, 19:30ean, Edurne Garitazelaia kultur etxearen atzeko aldean
Urtarrilaren 25ean Niere bandaren kontzertua eskaini du Soinuarri Elkarteak Arrigorriagako Edurne Garitazelaia kultur etxearen atzeko aldean.
Kontzertuaa 19:30ean antolatu dute, Kallejeros Pajeros zikloaren bigarren edizioan. Lehena iazko urriaren 26an izan zen eta bertan The Cowboy Angels taldeak jo zuen. Kallejeros Pajeros zikloak herriko taldeen kontzertuak antolatzea du helburu.